ZeynepAzra_ Tüp bebek olup da doğum yapanlar kaçıncı haftalarda doğum yaptınız 33+3 üm ama çok korkuyorum zamanından önce gelecek diye Bi de sezeryan olanlar kaçıncı haftada planlandı sezaryen
symabskrt ZeynepAzra_ benimde tüp bebek ikiz 16.haftadayim ikiz olduğu için en geç 36 da alıyoruz dedi doktorum 34 u görürsek rahatlarim dedi hayırlısı ile o günleri bekliyorum size de rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin 🙏
2022bebeki ZeynepAzra_ 36.haftam bitmek üzere hiç korkmayin Haftaniz gayet iyi. Sezeryan değil vajinal doğum görünüyor şu an egzersizlere başladım 🐣
Umutluanne1 ZeynepAzra_ bende 32+4 üm bende korkuyorum erken gelecek diye . 35 yada 36 da gün verirler herhalde
ZeynepAzra_ symabskrt maşallah size allah inşallah tamamına erdirsin sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin zamanında gelsin minnoşlarınız 🙏
Ebrumurat123 ZeynepAzra_ bende 32+3 ne zaman konuşulacak doğum bilmiyorum 34 tekrar gel dedi herhalde karar veririz nasıl olacaksa
2022bebeki ZeynepAzra_ Bebeğiniz ve siz nasil mutlu ve sağlıklı olacaksaniz o şekilde olur umarim gönlünüzce 🐣
Aslaninannesi01 ZeynepAzra_ 39 gec değil benim doktorumda 39.haftada alackti ama hafta sonu diye 38+6 ya gün istedim
Umutluanne1 ZeynepAzra_ hayır 39 geç bi hafta değil canım . Anne karnında ne kadar durursa o kadar iyiymiş çünkü
Yelkovan1 ZeynepAzra_ benide bekletiyo 39 a 38 de alsak olmazmı dedim pazarlıkmı yapıyon benle dedi 😂 güldük sonra şaka bi yana her ihtimale karşı küveze girmesin bide enfeksiyon alır yazık çocuğa da onunlamı uğraşcan doğumdan sonra bırak karnında kalsın dedi
ZeynepAzra_ Umutluanne1 evet ama ben o güne kadar sancım başlar ya da suyum falan gelir diye korkuyorum 🥺