Pskglzr hmm kanala girmiş sandım kuzum bilmiyorum walla benimde pazar nişanım geldi sancılarım var ama tam haftasını bekliyoruz bende 38+1 haftalık oldum eğer sancılarım gelmezse suyum falan tam 40 haftada suni sancı verilip doğuma alıcak doktorum sezeryan istesem olurdum çoktan da en iyi normal doğum diyorlar