Aysnr11 bende aynı testten aldım 10 taneside böyleydi ama başka marka testler denedim negatif bu sabah adet olmam gerekiyordu olmadım ayın 4 ünde kan testi yaptırdım 1.20 çıkmıştı umudum var çünkü ilk defa bel ağrısı çektim hemde adetten 10 gn ncesinde balad kask ars gece uyumadan