Aysnr11 bilmiyorum herkeste farklıdır ben 2 senedir belkide her ay öyle belirtiler yaşadım bir keresinde kahvaltı edemedim bulantıdan ve de 1 hafta gecikmişti adetim ama maalesef 2 sene hiçbir şekilde hamile olamadım tüp bebekle şuan 6+1 olduk salı günü ilk randevum var çok heyecanlıyım. İnşallah tez zamanda hayırlısından Allah sanada nasip eder. Böyle şeyler dediğim için umudunu kesme herkesin vücudu farklı belki de şuan hamilesindir. Ama çok psikolojik olarak etkilenen biriyim 🥰🥰