Kızlar selam ben Bağcılar’da oturuyorum ve bu civardaki özel hastanelere gitmek istiyorum ulaşımı kolay acil bir durum olduğunda hemen ulaşabileceğim bir yere gitmek istiyorum bana en yakın Bağcılar meydanda hospitalist hastanesi var internette kadın doğumda Derya hanım diye birinden memnun kalındığı yazıyor fiyatı da gayet uygun geldi 300 lira birkaç hastaneye daha sormuştum 600 lira 400 lira’nın üstünde fiyatlar vermişlerdi bu hastaneye gidip memnun olan var mı lütfen benimle bilgisini paylaşabilir mi. Gebeliğimi daha yeni öğrendim 5 haftalık henüz daha doktora gitmedim doktor arayışındayım hastaneye bakıyorum ama evime yakın olduğu için de bu hastane avantajlı geldi buraya gidenler memnun mu kısacası bunu soruyorum