Arzu3434 8 bin çokmuş ben de ikiz bebek bekliyorum kendi odamıza ebebek baby plus anne yanı park yatak aldık sekiz dokuz aya kadar yatılıyor yer olmadığı için ve ayrı yatırmak istediğim için ikisini iki tane aldık bir de çilekten büyüyen beşik dolap şifonyer aldık mocha nın büyüyen beşik beş buçuktu tanesi normal büyüyen beşiklerden biraz küçük 1.60 boyu diğerleri 1.80 di ama oda daralır diye 1.60 lık aldık o yüzden biraz daha uygundu montessorileri de beğeniyorum aslında ama gündüz uykusunu odasında yaparım diye montessori yenidoğan bebek için çok büyük olduğu için böyle aldım bir de tabi yine iki montessori yine odayı daraltabilirdi