Mustafayigitvebeytugannesi Elifklyc Benimde oğlum olcak. Ben Göktuğ koymayı düşünüyorum ama Aren, Arel, Yağız ve çınar isimleri de çok hoşuma gidiyor 🥰
Elifklyc Tubag1 benim mide bulantısı ve kusmam baya var hatta hala ilaç kullanıyorum aşerme olmadı. Sadece hamile olmadan önce turşuyu çok severdim şimdi yemiyorum hiç başka da bi belirti yok
Elifklyc Nesli8181 17+6 aslında daha öncede farklı doktora gitmiştik cinsiyeti merak edip önce kız dediler sonra erkek dediler güvenemedim kendi doktorumun söylemesini bekledim emin olmak için
Nesli8181 Elifklyc doktorum bana da 12 haftadan 25 haftaya kadar kiz dedi sezeryan olucam doktor değiştirdim. Doktor demez mi erkek diye o zaman 26 haftaliktim erkek olduğunu öğrendiğim de 27 sinde deymtayliya girdim erkek olsugu o zaman netleşti
Elifklyc Nesli8181 bana da kız dediler ilk hatta doktor ben hayatta yanılmam %90 kız falan dedi kendinden emin bi şekilde. Doktor çok önemli ya ciddi anlamda
babysahin Elifklyc benimde oğlum olacak muhtemelen Alparslan olacak ama Göktuğ, Yağız, Aras isimlerini de düşünüyoruz 💙🐣👼🏻