34+2 haftalık olduk
Hamilelik şekeri cikti insulin kullanmaya başladım. Değerler normale döndü.
Bebeğim bir türlü normal doğum için dönmüyor. Poposu asagida. Doktor son muayenede sezeryan için kayıt yaptir dedi.
Bebiş ne zaman donuyor. Sezeryan kararı için erken degil mi?
Ne yapılabilir?