Gozde040 İlkinde cok sukur bır şey olmamıstı ama dün ıkıncı dozunu yaptırdım bide enjektör bozuk cıktı batırdıgı ığneyi cıkardı , yenı enjektör taktı hemen yanından bidaha deldi :( kolum agrıyor normal olarak bide bas dönmesi gibi bısey oluyor bende sankı basım dönuyor ama ıkıncı doz daha cok yakıyormus bılgınız olsun