Fatosbulut Kızlar merhaba, 15 haftalık gebeyim bu gün ilk defa bebeğime zıbın aldım 4 tane yeni doğan sanki gözüme çok küçükmüş gibi geldi 😅 bi kaç arkadaşım da 3 aylık olandan al yeni doğan alma dedi sizce ne yapmalıyım sizler nasıl aldınız
Sirkelimon Fatosbulut benim kızım minyon ve ameliyatlı bir bebekti 2 aylık olana kadar yenidoğan giydi ki yenidoğan zıbınları 4.5 aylık olmasına rağmen hala oluyor
BskSrc Fatosbulut ben hiç yenidogan almadım. 2 tane hastane çıkışım var, biri beşli diğeri 10lu. Onun haricinde hep 0-3 / 3 / 3-6 aldım 🤭 çünkü nasıl bir şey doğuracağımı da bilmiyorum 😂 belki zayıf belki şişman olacak
Fatosbulut BskSrc şimdi bem diğerlerini o zaman 0-3 aylık olandan mı alayım mesela bazısında 0-3 bazısında sadece 3 yazıyor aynı şey demi çok anlamıyorum o yüzden soruyorum kusura bakma 😊
aliandalina Canım yenidoğan genellikle 0/1ay oluyor ve küçükler ⅓ alman daha iyi olur zaten hemen büyüyorlar ve bol olması da gelişimi açısından rahatlık sağlar
Fatosbulut aliandalina o zaman büyük alayım ben rahat rahat giysin belki kilolu doğa bilir hiç aklıma gelmemişti o
BskSrc Fatosbulut valla arada çok fark yok aslında ama kaliplar da değişiyor. Bazı 3 aylik kıyafetler yenidogan gibi, bazısı da 6 ay gibi 🤭 sen temel olanları 3 ay al. Gerisini bebiş dünyaya geldiğinde alırsın 😍