Lilyutup bende 9 haftalıkken 1 hafta ilerdeydi 20ye kadar 20den sonra da 2şer hafta ilerdeydi testlerim temiz cıktı sekerim yok olsaydı o da etkiliyormus kilolu olmasını ama genelde kiloyla alakalı 1,5 kiloysa bi bebek 20. haftada mesela benimki 2 kiloydu 37+3üz 4 kilo benim bebegim ama normal bebekler 3-3,5 kilo falan 100-200 gram ultrasonda yanılma payı da olabiliyor illa 4 kilo diye 4 kilo dogmuyor bebek ultrasonda büyük göründüğü icin haftası ilerde cıkıyor cunku tombiş 😂 geride olmasındansa ilerde olması iyidir gelişimi güzel demek ki güzel beslenmişsiniz hic korkmayın doktorunuzla yine görüşün ailede irilik varsa annede ya da babada normalmiş ben 3,5 kilo dogmusum esimde aynı sekilde sisko dogmusuz bebisimiz de sisko doktorumuz öyle dedi💓