Merhabalar arkadaşlar, adetime 6 gün önce gebelik testi yapmıştım negatif çıkmıştı ben de ümidi kesmiştim zaten 6 güm sonra da kanamam oldu yani ben adetim sandım biraz uzun sürdü kanama daha sonra bitikten 5 gün sonra yine kanama oldu ve bu sefer doktora gittim ultrasonda kist gördüğünü ama yine de beta testi yaptı. 2 gün önce yaptı beta testini 272 çıkmış. Pozitif dedi. Ben de 2 gün sonra idrar testi yaptım yine pozitif çıktı. Acaba düşük mü oldu ? Ama kan testinden iki gün sonra yaptığım gebelik testi de pozitif çıktı düşük olsaydı pozitif çıkar mıydı? Lütfen yardımcı olun