Ecea18 31+3 haftalık hamileyim gebelik şekerim çıktı ve insülin kullanıyorum bebegimin hareketlerini günde 2-3 defa hissediyorum ilk hamileliğim normal mi ? Şeker mi etki ediyor olabilir mi bilgili yasayan anneler varsa yazabilir mi 😊🙏
A_syma Ecea18 En az 10 hareket saymaniz gerekiyor. Gebelij sekeri ve insulin etkilimi bilmiyorum. Ama hareket sayisini doktorunuza bildirin.
benimmdunyamm Ecea18 2 3 hareket normal değil haftaniz küçükte değil bendede şeker vardı ben çok net günde 20 den fazla hissederdm
Ecea18 benimmdunyamm ben 2-3 defa tekmelerini hissediyorum önceden daha çok oynuyodu dr pazartesi nst soktu sıkıntı yok dedi ama bazen endişe ediyorum erken dogum riskim var suyum az