Kızlar, bu gün kahve akıntı sonrası ultrasona kontrol için girdim. Doktor korkutmuştu çok endişeliydim bebekten. Amma ekranda bebeğin hareketlerini görünce çok qarip hisler geçirdim😇 Doktor yakınlaştırıp bak parmaklarını oynatıyor minicik dedi. Amma bakmaya da kıyamıyordum sanki. Siz de mi bakamıyosunuz?😄Tamamen mucize taşıyoruz içimizde her birimiz sağ salim kucağımıza alırız İnşallah bebeklerimizi🥰 Allah olmayanlara da en doğru ,yakın bildiği zamanda nasip etsin İnşAllah😇