Kızlar doğurganlık dönemim başlıyor internetten o kadar çok şey okudum ki kafam karıştı bazıları her gün birliktelik demiş bazıları gün aşırı demiş hatta kız bebek isteyenler 8.ve 12.günler arası demiş aay bu gerçek mi 😂😂 yardımcı olur musunuz sürekli birliktelik mi daha iyi yoksa gün aşırı mı