Seri42 ben de cok kötüyüm 1 haftadır. Sadece parol kullandım birde imumax boğaz spreyi. Özel bi hastaneye gittim bana birsürü ilaç yazdı antibiyotik yazdı öksürük şurubu ve öksürüğüm için astım hastalarının kullandığı kortizonlu havadan yazms. Hiç birini almadım. Kendi doktorum tavuk suyuna corba et suyuna corba bol bol meyvelerden c vitamini al dedi baska bişey kullanmadım o yüzden