Denizesen28 mart sonu benim de doğumum ben sezeryan olmayı düşünüyorum normal doğum beni daha cok korkutuyor oranın dikişli olmasi daha kötü benim icin sonrasinda genişleme idrar kacirma ses çıkarma gibi şeylerin olabilme ihtimali olduğu icin sezeryana yöneldim zaten annem gelip bakacak iyileşene kadar simdilik korkmuyorum doğumdan bir an önce kızıma kavuşmak istiyorum Allah herkese hayirli doğumlar versin :)