Merve2307 38+2 den merhaba güzel anneler🌺 doktorum artık vakti geldi dedi normal doğum bekliyoruz. Açılma var sancı yok doktor sık sık banyo yapmamı önerdi bol yürüyüş varsa tavsiyeleriniz alırım 🙏🏻
Kozbe Benim doktorum korunmasız ilişki önerdi.. ayrıca her gün bir bardak rezene çayı, bir bardak ahududu çayı ve 5-6 adet hurma yememi önerdi.. spor olarak yürüyüş ve bol squad önerdi