Selam kızlar geçen post açmıştım belki görmüşsünüzdür saolsun ona yorumlar yapılmıştı çok özür dilerim idrar yerimden sarı bi sıvı geliyordu Kısa zamanda oldu bu zaten idrar yollarımda biraz enfeksiyon çıkmıştı ama ordan gelmesine bir anlam veremiyorum ilk kez oldu bu yine devamda ediyor ..27+5 im bu arada ,erken doğum riskim vardı dün taburcu oldum Çoo şükür ama idrar gerimden o sıvı gelmediği zaman damla damla su gibi bişey geliyo kokluyorum idrar gibi kokmuyor bunun için test varmış doğrumu nasıl yapılıyor bu test yada sizlerdede idrar geliyormu bendekidemi idrar acaba of çok yoruldum inanın ☹️