Derya2209 Merhaba hanimlar.. Ben 9+1deyim suan. Bundan önce ki hamileligimde enfeksiyon olustu 22haftalik erken doguma neden oldu.. Kizim kollarimda iki Saat yasadi.. Doktorlar önlem amacli serklaj yaptirmami istiyorlar.. 13+0da olucam insaAllah gün yaklastikca agliyorum korkuyorum cok… Ama mecburum bebegim icin… Aranizda bu durumu yasayan varmi?
dthealthy Derya2209 yaptır canım mutlaka diyorlarsa bir bildikleri var geç dönemde açılıp Allah korusun sıkıntı yaşayacağına önlem amaçlı yaptır
Binnur-cam Derya2209 canım bende 19 haftamda erken doğumla kaybettim bebeğimi .. Şimdi 25+3 olduk 13 haftamda dikiş atıldı şükür bi sıkıntım yok ilaçlarımı düzenli kullanıyorum gün içinde sadece wc ve yemek yemek için kalkıyorum .. Dikişten korkma bir gece kaldım cıktım ben anormal ağrım kanamam vs olmadı ..
gkcbrn Derya2209 ben acil serklaj olanlardanım. İşlemden korkuyorsanız hiç korkmayın. Ben genel anestezi ile oldum, kısa sürüyor zaten. Sonrasında 1-2 saat sızı oldu ama geçti. Kanamam 1 gun oldu. Cok rahat geçti.
Dmervwm Bende 1 tane 14 haftalık rahim ağzı kısalıgından düşük yaptım şimdi tekrar hamileyim 13 haftada serklaj oldum şuan 24 haftaligim ve çok rahat geçiriyorum çok sukur doktor onerdiyse mutlaka yaptır korkulacak hicbisey yok canim benim 2 gün hafif lekelenmem oldu oda normaldi ameliyat sonrası 2 haftada kontrol amaçlı yattım şuan kendi işimi yapıyorum haftada 1 dışarı çıkıp geziyorum çok sukur
Ayse9191 16 haftalık bir düşüğüm oldu,şimdi 12 haftalık gebeyim,doktor önümüzdeki hafta önlem amaçlı serklaj yapıcak.üzülmeyin kafanızı dağıtmaya çalışın önemli olan sağlıkla kucağımıza almamız,gelip geçicek,Rabbim çaresiz hastalık vermesi
Altuniza Betuulsenn yani gerçekten sabrımın da sınırı geçti bu konuda. Kimi duyduysam belki yüz insanın yaşadığını okudum araştırdım, doktorları hep yat demiş. Bana çalışmaya devam diyen doktorlar neyin riskini alıyor cidden bilmiyorum.
Burcu7260 Derya2209 çok geçmiş olsun bende 21 haftalıkken enfeksiyon sebebiyle kaybettim bebeğimi aniden suyum geldi . Ne kdr süre sonra hamile kaldınız acaba hamile kalmadan önce doktorlar ne gibi önerilerde yada tedavi uyguladı ? 4 ay oldu benim pazartesi gideceğim doktora