Selam kizlar çok şükür doğurdum.
Hayırlı olsun nasıl gecti İlk hamileliginmi
Nis teşekkür ederim. 2. Bebegimm cok şükür herşey yolunda gitti . Planlı sezeryan 37+4 te.
Emir_2017 masallah