nur34_ Monarosa06 dokturuna goster canim yanlis bilgi verilebilir sana bide uzman aciklama yapmadimj sana
Monarosa06 Ya pek bişey demedi üstelik internette karşılaştırınca iyi gözüküyor 😥 femur ve humerus .. nur34_
Monarosa06 Ense kalınlığı 3.8 ama internette..3 üstü down sendromu diyor. 18 haftalık ama raporda olsuye göre 17 haftalık 😥 bilmiyorum kötü oldum öyle olsa rapor sonucu da yazilirmiydi ..?? nur34_
nur34_ Monarosa06 kotu dusunme hemen doktoruna sor ne gerekiyorsa soyler zaten inşallah saglikli bir sekilde alirsin bebisini kucağına