Ahseneylul63 Merhaba arkadaşlar ikili testten cinsiyet tahmini yapanlar var bunun doğruluk payı nedir acaba ?
1prensannesiiiii Ahseneylul63 doktor iyiyse pozisyonda uygunsa genellikle söylüyorlar canım ama yinede en az 16. hafta kesinlik açısından iyi bence
-esraaa- Kıza benziyor ama %100 kız diyemem dedi. Birkaç doktora gittim başka sebeplerden dolayı onlarda kız dediler
Ahseneylul63 Ultrasonla doktor yorum yapmadı bir arkadaşım sadece ikili test hcg hormonu değerine bakarak yorum yaptı onun ve çevresindeki kişilerin doğru çıkmış bende emin olamadım 😅