Sirkelimon tazecikannee bizim kız doğdu artık küçük şeyleri bıraktık am sabah kargo geldi Waikikiden pijama takımı ve üçlü eşofman takım almıştım kurutmada kuruyor şimdi giydircem😂
beybito27 tazecikannee en son kitap aldım. Bütün alınacak eşyaları hazır ve sanırım kitapları için de ufak bir kitaplık yaptırmam gerekecek 🥰 babaannesi mont aldı en son, bere ördü. 36.haftadayız artık heyecan tavan bende
hayallliiim beybito27 tazecikannee bende 34+2 daha az önce bir uygulamadan chicconun otomatik sallanan Ana kucağını hiç kullanmamış bir bayandan 1200 e aldım çok mutluyum çok iyi denk geldi sitelerde hep 3 bin
nur34_ tazecikannee 24+3 haftaligz en son reflu yatagini duz kafa yastigini emzirme seti aldim daha coookkk eksigimiz varrr
beybito27 hayallliiim ya ben de portatif minik beşik almıştım 150 liraya 😂 ilk zamanlar anne yanı beşiği yerine onu kullanırım dedim.
Lazz61 tazecikannee aaa ben de tam 26+1 im 😍 şimdi trendyoldan 3 numara bez aldım 😂 1-2 numaradan 1 er paket almıştım 3 de alayım dedim fiyatlar uçmadan.