Barlasvemother Merhaba arkadaşlar 29+6 haftalık hamileyim dün doktoro gittim erken doğum olabilir dedi ve bugün grip oldum ateşim var stres yaptığım için mi bilmiyorum sizce hamilelikte gribe ne iyi gelir
Mervegedik22- Barlasvemother 26 haftaligim bende aynı burun tıkanıklığı vücut ağrısı var koku kaybı oluştu sağlık ocağına gittim ama akşam acile gidicem test vermem gerektiğini söyledi bakalım evde yapılacak herşeyi yapiyorux ama ne fayda Rabbim sağlık versin inşallah zamaninda gelsin yavrularımız
Pearlyy Barlasvemother ateşe serum çok iyi geliyor bence bir acile git ve parol serumu yaptır. İlaçtan çok daha etkili. zaten yapabileceğin başka bişey yok. Çok geçmiş olsun
Beybeybi Barlasvemother cok gecmiseolsun canim surekli beslen meyve bolbol su ic papatya cayi ic uyu dinlen baska bisey yapamassin bende ayniyim senle 29+6
Barlasvemother biryazgecesii Ben hamileliğimin en başından beri zor bir süreç geçiriyorum doğum pozisyonu almış ve doktor 34.haftaya kadar durur inşallah dedi ara ara şiddetli sancılarım oluyor nst de sancım çıktı