Kızlar son adet tarıhıme gore 8 haftalıkım gecen hafta keseyı görmüştü doktorum saglıklı duruyo dedi bugun gittim bebegi goremedı doktorum pazartesi gel kürtaj yapalım dedi hıc bı kanama falanfa yok neden boyle oldu cok uzuldum gec dollenme falan olmus olmazmı boyle yasayanlar varmı yardımcı olurmusunjz 🥺