Kizlar 2 gündür poliple ilgili post aciyodum 7mm polipim vardı bugün adetimn 3. Günüydu gttim kontrole ve polipim patlamış kaybolmus muaynemi oldum herseyim temiz normalmis çok şükür folik asit verdi adetin 1. Gününden saymaya başlayarak 13.15.17 günleri mutlaka değerlendir dedi inşallah gebe olarak tekrar seni görürüm dedi çok mutlu oldum doktorum Bülent beydi ve o kadar iyi güzel konuşan detaylı açıklamalarla herşeyi anlatan bı Dr ki iyiki ona gitmişim onu seçmişim İzmir’de oturan gidebilecek olan herkese tavsiye ediyorum umarım bi gün bende buraya gebeyim diye post acarim hamile olan annisler sizden bol bol dua bekliyorum 🙏😇