Yürüyüş ve ilişki gerçekten kolaylaştırıyor mu merak ediyorum. İlişkiye hamileliğin başından beri girmedik çünkü hiç eşimi asla ikna edemiyorum çok korkuyor bebeğe zarar vermekten aslında riskli bir durumum olmamasına rağmen. Yürüyüşte hafta içi arada bir çıkıyorum işte markete pazara falan düzenli bi yürüyüş yapmıyorum hava zaten soğudu diye çıkasım da olmuyor. Yani illa şart mı normal doğum için daha mı kolay olur gerçekten bunları yapınca ?