Merhaba, bugün 13+2 olduk kayıp ikiz sendromu yaşadım bebeklerimden birisinin gelişimi durdu diğer bebeğim iyi en son 21 Aralık’ta kontrolüm vardı doktorum aydan aya kontrol önerdi daha kontrol günüme var ancak 4-5 gündür kasıklarımda şiddetli ağrı hissediyorum batma şeklinde, girip çıkan ağrılar yürürken sanki rahmimde bi sertlik düşecek gibi elimi sürekli kasığımda tutma ihtiyacı hissediyorum bu durum normal midir kontrol gününü beklemeden doktora gitmeli miyim tecrubeli annelerden dönüş bekliyorum