mhmtsmy çikolata kisti ve polip var cm değil ikiside mm esimdede bir problem yok
Bu ay günümü bekliyorum insllah olmam tabiki olursam da rahim filmi cekil dedi daha sonra klomene baslicaz yani 1.5 senedir hiç Bir şekilde kalamadım kimyasal yada dış gebelik vs hiçbiri olmadı başıma gelmedi nasip taktir Allah’ın bekletiyorsa güzelleştiriyordur 🤲🦋