Rabia_18 esmerella37 1 ay önce sorduğumda erkek demiştiniz doktorumda çıkıntı olduğunu fakat net birşey demek için bir iki hafta sonra tekrar bakıcağını söyledi merak içerisindeyim
Yarenurayaz Bana da bakarmisiniz 13+2 haftaligiz acadi macak arasini goremedik doktor erkege benziyir dedi ama
2023Mucizem  Benimkinede bakar mısınız ? 🐣
Rabia_18 Gunay_14_18 evet özellikle doktor ok işaretiyle göstermiş iki farklı doktora gittik ikiside çıkıntı gördüm erkek ama 16 haftan olunca net yine konuşuruz dedi kız erkek hiç farketmez sağlıkla doğsun ama yinede insan merak ediyor 😄
Gunay_14_18 Rabia_18 Benim ikiz oglanlarimda 11haftada boyle gorduk )) dogru gorduk)) bugun ultrasonda bu bebeyimde yokdu boyle bisey ) Kiz olma ihtimali cok dedi doktor))
Rabia_18 Gunay_14_18 Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah canım hayırlısı bir kızım var buda erkek olur inşallah insan iki duyguyuda tatmak istiyor tabi en önemlisi sağlık