Minikmucizemmm26 Cananan ben de tam 9 haftalık oldum sık sık kasık ağrısı yaşıyorum arada sırada mide bulantısı felaket grip oldum 2 3 gündür iyileşmeye çalışıyorum ama nafile 🤦
Love13 Cananan 8+6 iki gündür kasığımın sol tarafı acı gibi ağrıyor ama normalde yaşadığımız kasık ağrısı gibi değil şeyimin üstüne doğru bi acı gibi 🙈 tedirginim
Eeliff_ Cananan 8+1 im bu gün kontrole gittim bulantı hat safada bi dahaki randevumu bir buçuk ay sonraya verdi doktorum cinsiyeti de beraberin de öğrenelim diye
aylince23 Merhaba bende tam 8+0 oldum bugün. Ağır bir grip geçiriyorum ☹️ sanırım o olmasa bi sorunum yok, midem de bulanmıyor yeni mi başlayacak acaba 🤢korkuyorum. ilk gebelik öyle kötüydü ki hiç bişey hatırlamıyorum silmiş beynim😅
Leptop23_62 Kizlar ben 5+6 haftalik gebeyim kese var ama bebek görünmedi siz ne zaman gördünüz bebegi nasil geçti süreç