Merhaba arkadaşlar, dünden beri sol göğüs altımda inanılmaz derecede kramplar oluyor nefes aldıkça bıçak saplanırmış gibi hissediyorum. Akşama doğru o kramplar koluma ve boynuma vurmaya başladı ve gece ağrıdan duramadım ağladım resmen. Bugünde aynı ağrılar var ve sırtımda da hissediyorum. Böyle birşey yaşayan oldu mu aranızda. Acaba bebek baskı yaptığı içinmi ağrım var