Slm cnm anneler ve anne adaylari sizlere bir sorum olacak
Benm adetm 13 gun gecikti adete 9 gun kala koyu kahverenginde lekelenmem oldu sonra soluk pembeye dpndü ama sadece peceteyle silince geliyordu 3 gun surdu kesin yerlesme kanamasidir dedim adet gunumu bekledm ama kan tahlili negatif cikti velhasıl 31 aralik tekrar test yaptirdm negatif cikti doktor muayne etmedi kanamanin rengini miktarini ve ne kadar surdugunu bile sormadan yumurtlama kanamasi olabilir dedi ama yinede 10 gun daha bekliyelim dedi pazar gunu tekrar gidecem ama dun gobek deliginden assagiya dogru uzanan inanilmaz bir sanci taplandi anlik ciglik cigliy kaldm saatlerce hareket edince agrisi ama sadece sol taraf bugun daha iyiyim ama goguslerimi cok gatip hissediyorum yani nasil anlaticam onda bilmiyorum cok garip hissediyorum sanki bana ait diiler gibi karincalaniyir desem diyil yani anlamiyorum ne oldugunu ve serlestiler bu sabah evde test yaptm negatif cikti sizce hala gebelik olabilirmi gec dollenme diye bisi var diye duydum o olabilirmi?