Elfsglm Arkadaşlar 9+3 gebeyim akşamları bir bardak rezene çayı içsem bi sorun olur mu tüketen var mı uyku problemim şişkinliğim kabızlığım var iyi geleceği yazıyor çoğu yerde ama bazı yerlerde de dikkatli tüketilmeli yazıyor kararsız kaldım bilen varsa yorumları bekliyorm 🌼
elifiii Elfsglm maydanozgillerden bir bitkidir. Sokturucu ozelligi ve kandaki pihtilasmayi bozdugu icin ilk trimesterda onerilmiyor. Sonrasinda da dr a sorun. Bitki baharatlardan hersekilde uzak durmakta fayda var..
Misskaynak Elfsglm bana herkes onerdi 2 kere ictim ama iyi gelmedi kafam bi tuhaf oldu sonra zencefil limon icmeye basladim
Fatmasnny Elfsglm benim doktorum ıhlamur dışında hiçbir şeyi önermemişti. Gebeliğin başında olduğunuz için riske atmayın