Ozgery_ Artık bedenimin iyice ağırlaştığını hissediyorum. Sancılar arttı ve bebek aşağıda duruyor gibi hemen yoruluyorum şuan 29. Haftadayız normal mi sizce ? Bir de bebek kıyafetlerini yıkayıp yerleştirmek için erken mi ?
Kubrabsyg45 Ozgery_ ben dün biraz yatak odası toplayayin dedim acillik oldum resmen. 10 dakika iş yaptım 20 dakika uzandım ona rağmen çok zorlandım. 31 hafta giricem yarın. Bence yavaştan başla ben başlamayı düşünüyorum artık. 30 haftadan sonra baya sıkıntılı oluyormuşsun onu anladım 🤦
A_syma Ozgery_ 30da yikadim ütüledim. 33 e kadar eksikleri tamamladik. Cantaya yerlestirdik. Sonrasinda is yapmak yasaklandi. Erken yapmakta fayda var 🌸
Beyza038 Ozgery_ bende 28 haftaligim 1 hafta sonra başlamayı düşünüyorum çünkü ilk bebegimde 34. Haftada çok iş yapmıştım ondan midir bilmiyorum plesenta dekolman yaşadım bebeğimi kaybettim biran önce başlayıp bitiricem inşallah ne olur ne olmaz
Ozgery_ Kubrabsyg45 evet doğru söylüyorsunuz eskiden saatlerce yürüyen ben 10 dakika yürüyüşte nefesim daralıyor ev işide öyle çok abartmadan görünen yerleri yapıyorum bakalım sağlıkla gelsin inşallah hepimizin bebişleri 🤲🏻😇
Ozgery_ A_syma Bebişlerin ne zaman gelceğide belli olmuyor doğru diyorsunuz kendimizi garantiye alalım biz en iyisi 😁
Ozgery_ Beyza038 Çok geçmiş olsun Beyza038 son haftalarda artık evde olup dinlenmek daha iyi gibi bebek ve bizim sağlığımız için evi temizlerkende çok abartmaya gerek yok çevremizdekiler hamile insanın halinden anlasınlar bir zahmet 😊
Beyza038 Ozgery_ doğru diyorsunuz gerçekten şimdi öyle düşünüyorum isleri bitirip bol bol dinlencem e zaten son zamanları iyice dinlenerek geçirelim ki bebise de enerjimiz kalsin