Arkadaşlar merhaba doktoruma ulaşamadım bebeğim dün akşam 7 den beri hiç hareket etmedi yürüyüş yaptım tatlı yedim ama hala hareket yok 32. Haftadayız acile gitmelimiyim sizce işte olduğum için panik olmak istemedim cevap verirseniz çok sevinirim cok korkuyorum 😔