Bebeğim 21+2deyken 420 gram demişti doktorum. 24+5te 873 dedi. Normal mi bilmiyorum. 420 ölçen özeldeki doktorumdu. Devletteki 873 ölçtü. Bu 3 buçuk haftada bu kadar kilo alır mı? Bir de kilosu normal mi sizin haftalarınıza göre? Aman neye kime inanacağımızı şaşırdık. Böyle sizlere sorunca rahatlıyorum sanki. Teşekkür ederim şimdiden🐻♥️