Selam kizlar,5 haftalik hamileyim,dün ilk doktor kontrolunde oldum,Kan tahlili yapdirdik,Progestan hormonum çok çok düşükmüş,doktor progestan ilacı yazdı,Sabah aksam içicekmisim,bide folik asid.3 hafta sonra yeniden kontrol edecekmis.Basiba gelen iyi sonuç alanlar varmı?😕çok endişeliyim