Nis Arkadaslar sürekli abdest alıyorum cocuk baskı yaptıgı icin acaba kacırdımmı diye düsünüyorum abdesti 3-5 kez tekrarladıgımı biliyorum guslü hic demiyim zaten benmle aynı durumda olup cözüm bulan varmı🥲
beyzacmvrc Nis biraz da vesvese canım. Bende sürekli wc e çıktığım için acaba tuvalete gitmiş mıydım diye aklıma şüphe düşüyor yeniden alıyorum
27ozlem Nis canım bu kadar kafaya takarsan vesvese olur abdestini alır almaz hemen namazını kıl, için rahat etmiyorsa her abdestten önce tuvalete git, şüphelendiğin zaman iç çamaşırını kontrol edersin yeterli olur bence
Nis beyzacmvrc benim genel olarak abdest almaya basladıgımda oluyor süphede olumca tekrar tekrar alıyorum bazen yeter bu vesvese diyorum😓
Nis 27ozlem tuvaletten hemen sonra abdest alıyorum ama baskıdan dolayı ufak ufak geliyor birde öyle birseyki o sıyun sesinden mi bilmiyorm yapms gibi oluyorum acabamı diye düsünüp tekrar alıyorum o banyodan abdesti alıp bir kacısım var görmeniz lazm 😀 kaldıkça süphe düsüyo icime
Zuzuu86 Abdestten hemen önce mutlaka tuvaletini yap sonra abdestini al ve hemen namazı kıl, yoksa tutamayız heralde bir de ben artık oturarak kılıyorum ayakta kalamıyorum tutamıyorum çünkü tuvaletımı baskı yapıyo artık 36+3 deyiz
27ozlem Nis evet belki psikolojik de olabilir sen hızlıca abdest alıp kıl Allah kabul edecektir inşallah 😌
Arslannesi Nis abdestli olduğundan eminsen ve bozulduğu yönünde şüphen varsa ama bozulduğu kesin değilse abdestli sayiliyorsun canim çünkü islamda kesinlik esastır şüphe duyulan şeyler fazla vesveseye dogru goturebiliyor insani seninki vesvese gibi geldi bana ilahiyat mezunuyum bu arada