Gozdecevik Ben 8 haftalık hamilayim ve ikinci hamileliğim ama şimdiden doğumda ilk çocuğu mu bırakıp doğuma gidecek olmak üzüyor beni boyle hisseden oldu mu hiç
hulyademr Bende 8 haftalık hamileyim. İkinci doğumum olacak. İlk çocuğum daha 4.5 aylık. Doğumum da yaşını bile doldurmuyor. Bende endişeliyim ama o gün içün ayrılığa dayanıcaz.