ZelihAlpereninannesi vallahi ben chicco ya da brevi markanin anne yani olanlarini dusunuyordum aslinda cunku katlanip istedigin yere goturebirsin ama 6aydan sonra cocuk oturmaya baslayinca mi ne icinden dusebilir dediler korkuttular, sonra da o kadar paraya cok dandik gelmeye basladi:) anne yani besik daha şık duruyo ya en azından verdiğin paraya değiyor görüntüsü kalitesi. Ben çok araştırdım, eğer 6ay kullanacaksan safe side alıp bir kenarı kaldırabilirsin, oda yapacaksan. Ama eğer 800ü geçerim fiyat olarak diyorsan beşik al kaliteli bişi 2.ye de kullanırsın. Ha o da çok gelirse tutumlu anne, letgo’da aşırı temiz beşikler var, ben eşimi ikna etsem oralardan alırdım.