07-02-2019 ben de 2 hafta önce oldum, 32 hastalıkken. Dinlenme & iyi beslenme özellikle C vitamini yiyebiliyorsan (ben de mide yanması yaptığı için yiyemedim) ve doktoruna mutlaka danış ama kan sulandırıcı kritik diyorlar pıhtılaşma bebeği besleyen damarları riske atmasın diye. Benim doktorum 10 gün oskapar iğne kullanmamı önerdi göbek çevresinden çok şükür sorun yaşamadan atlattık ☺️ İçini ferah tut 🌟