SinemAyaz ZeyooZ merhaba benimde doktorum çatı Muayenesi yapmıyormuş nasıl anlayacak peki catımızın uygun olup olmadığını
ZeyooZ SinemAyaz ben de onu sordum Doğum esnasında bakıcam dedi, uygun değilse dedim, hallederiz kendi yöntemlerim var dedi 🙄 kırarak çıkarcak sanırım çatıyı 😂
Ecrindemet Ay en onemli sorun da bu.36 haftalik oldum sayilir.Ne zaman gitsem diye kafayi yicem.Ikinci gebeligim oldugu icin stresliyim.Erken mi gelir diye dusunuyorum.
ebru23 Dilekaraslan2018 ben 13+4 dum insan alosiyo agdayi tek beceremiyorum kolaylik yani jilet acaba bende simdeden baslasam mi? alismak acisindan agda dogumu tetikliyo diyeer var insan korkuyo
Deletedmom308 EmelBG yok ben daha hamile kalmadan hepsi geri geldi :) bahane olarakta yaşın genç hormonlar çalışıyo ondan geri gelmiştir dediler :)) en iyisi ağdaymış anladım
EmelBG Deletedmom308 Aaaaa ne kadar gereksiz yermişti tatlım o nedir ya insan delirir o kadar para o kadar vakit git zaman gidiyor .Tam tamam diyorsun hop geri şikayet etseydin keşke .