Merhaba arkadaşlar bir kaç gün önce gittiğim hastanenin dışında farklı bir yerde detaylı ultrasona girdim fiyatların çok fazla uçuk olmasından dolayı detaylıya bakan doktor böbrekte genişleme ve kordon da bir damarın eksik olduğunu doğumdan sonra bebeğin üroloji takibinde olması gerektiğini ihtimallerden söz edecek olursa erken doğum veya bebeğimin zayıf doğabileceğini ama kesin olmadığını söyledi şuan haftamıza göre kg muz normal 24. Hafta 700 gr lardayız kendi doktoruma sonucu gösterdiğimde beni çok panik etti hiiii sen niye buraya gittin bu sonuçlar çok tehlikeli neden benim önerdiğim yere gitmedin vs diye söylendi ve tekrar detaylı istedi gittiğim detaylıya bakan doktoru da aşağılar gibi konuştu öyle kötü bir yer değil aslında Pendik de Cihan polikliniği olarak geçiyor ben şuan çok panik bir haldeyim kafam allak bullak oldu ve bu doktora tekrar gitmeyi düşünmüyorum benimle aynı bu durumları yaşayan var mı neler oldu süreç nasıl ilerledi içim içimi yiyor bebeğim için paylaşırsanız çok sevinirim