Nurella2 33 haftalik hamileyim tansiyonm oluyor. Yarın tansiyon holter takılacak daha önce takılan var mı ne kadar süre sonra doğum a alindiniz
AyFa1608 Nurella2 ben 18.haftamda taktırdım bir gün sabah 9 da taktılar ertesi gün sabah 9 da çıkardılar. Biraz sinir bozucu bişey zırt pırt ölçüyor ölçmediği zaman tkerar tekrar ölçüyor. Çıkarınca dünya varmış dedim 😅
Elifgoktug1 Nurella2 24 yadq 12 saat takili kalip sonuca gore degerlendirme yapacaktir yuksek mi tansiyon? Yuksek ise protein kacagi var mi bakildi mi?
AyFa1608 Nurella2 yok kız ne alaka onla 😅 sadece 24 saat tansiyon değerlerine bakcaklar gerekirse ilaç başlar 🥲
AyFa1608 Nurella2 gerekli kontrollerin yapılıyor zaten canım sıkıntı çıkmazsa korkma Allah ın izniyle bişey olmaz. İnşallah da çıkmaz bişey