didimom Selamlar kordon kanı saklatmak istiyoruz. Onkim ve yaşam bankası firmalarını buldum kordon kanı saklatmak isteyenler hangisini tercih etmemiz gerekiyor bilgisi olan var mı ?😊
Ftmcgdms didimom biz de anlaştık yarın inşallah doğumum var hem kordon kanı hem dokusu için. Ama araştırırken bu kordon dokusunu çoğaltma yapıyorlarmis onu yapıyorlar mı öğrenin ben onkim le ilgili daha iyi şeyler duydum bu arada yasam a gore
-hilos1 Pengu fiyatları hakkında bilginiz var mı? Bende saklatmak istiyorum internette bilgi kirliliği var en iyisi birinci ağızdan duymak bizide bilgilendirir misiniz?
didimom -hilos1 Onkim ile görüştüm ben kordon kanı ve dokusu toplam 9 bin dediler. Hastane anlaşması veya indirimi olabilir ama bu fiyatta tam bilemiyorum. Yaşam bankası ile görüşmedim henüz. Pazartesi görüşeceğim. Hangisi daha iyi anlayamadım
-hilos1 Mervemoms bağışlamaktan ziyade ileride bebeklerimizde herhangi bir rahatsızlık olduğunda kendi kordon kanından elde edilen tedavi yöntemleri kullanılıyor yani atıyorum lösemi gibi benim çevremde lösemi tanısı konmuş bir tanıdığımız önermişti bana daha doktorumla konuşmadım ama birkaç doktordan saklamanın faydalı olacağını duydum malum teknolojide ilerliyor birçok hastalığa çözüm oluyormuş
-hilos1 didimom saklama süresi nedir peki bildiğim kadarıyla 15 ya da 30 yıl seçeneği oluyormuş genelde
didimom -hilos1 seçenek olarak belirlenmiyor yıllık ücreti ödendiği sürece saklıyorlar. Şu ana kadar onkimin en fazla sakladığı kan 25 yıllıkmış.
didimom -hilos1 9 bin başlangıçta verilen tutar, yıllık ücret ise 2 bin tl. Tabi her sene tüfe oranında zamlanıyor. İlk bir yıl 9 bin veriliyor sadece, 1 yıl dolunca 2 bin daha veriyorsunuz.
Ftmcgdms didimom atigen-cell diye bir firma ile anlaştık biz ankaradayiz Koru hastahanesinde yapicam doğumu