Merhaba
28 haftalık hamileyim. Bebeğimin kıyafetlerini yıkamak için e bebekten babyme granül sabununu aldım. Hafta sonu yıkamayı düşünüyorum da.
Karışık mı yıkayayım hepsini?
Bu sabunu makinenin neresine koymalıyım?
Kaç derecede kaç devir yıkamalıyım?
Tecrubelerinizi paylaşır mısınız rica etsem.