Slaedz Sevgili anneler ve anne adayları iç atlet zıbın artık neyse ondan alcam bebeklerim hayırlısıyla Mart sonu Nisan başı doğucaklar sizce kaçar tane ve uzun kollu mu kısa kollu mu almalıyım yardımcı olursanız sevinirim teşekkür ederim 😇🤭
Sevvl Slaedz canım ben iç atlet olduğu için askılı koşa kollu aldım üstüne zaten birde içlik var e bebekten zıbınları koşa kollu aldım iç zıbın baya aldım ama çok kırlenıyormus aklında bulunsun 🥰
OzgeSrc Slaedz etiketledigim arkadasımda ikizlere hamile size alisveris konusunda fikir versin diye etiketledim ondan bahsediyorum🙂