Kizlar dogumdan 2 ay sonra belimde sabah kalktığımda eğilip dogrulamayacak şekilde bel ağrım başladı gün içinde dağılıyor ama sabah ve gece sava sola dönerken agriyor yaşayan var mı doktora göründüm ankilozan spondilit hastalığı olabilir ramatolojiye gitmen gerek dedi bilgi sahibi olan var mı bu yardımın lutfennn